(επειδή προσφάτως διατυπώνονται περί του προσώπου μου ψευδείς ειδήσεις από διάφορες ομάδες εντός η εκτός του πανεπιστημιακού χώρου διευκρινίζω στο ακόλουθο κείμενο μου ποιος πραγματικά είμαι)
Δεν είμαι οπαδός ιδεολογιών, κομμάτων ή θρησκειών, που χωρίζουν αντί να ενώνουν τους ανθρώπους και τους λαούς, διότι επιθυμώ να είμαι οπαδός μόνο της καλοσύνης, της ομορφιάς, της ελευθερίας και της ζωής. Δεν ανήκω σε κόμματα, ιδεολογίες και θρησκείες διότι θέλω να ανήκω στην πατρίδα μου και στον λαό μου και συγχρόνως να ανήκω σε κάθε λαό και σε κάθε άνθρωπο ως ίσος σε ίσους. Δηλαδή, θέλω να ανήκω στον Θεό που σέβεται και αγαπά τον άνθρωπο και όχι σε θεούς ανθρωποκτόνους και μισάνθρωπους.
Δεν είμαι οπαδός της Χρυσής Αυγής, των ΑΝΤΙΦΑ, και κάθε οργανωμένης μορφής βίας, όπως προσφάτως έχω κατηγορηθεί από διαφόρους, διότι αγαπώ τον άνθρωπο, αγαπώ την ζωή και όχι τον θάνατο, ακόμη και των πλέον κακών.
Διότι Αγαπώ την αγάπη που ενώνει και διότι Μισώ το μίσος που διασπά και φθείρει, ακολουθώντας τον Ηράκλειτο που δίδασκε πώς όχι εμένα αλλά τον κοινό Λόγο να ακολουθείτε και να λέτε πώς Έν εστί το Πάν.
Ως πανεπιστημιακός δάσκαλος θα καταγγέλλω πάντα κάθε μορφή διαπλοκής μεταξύ κάθε δημοσίου φορέα, όπως μεταξύ ομάδων φασιστικών σήμερα ΑΝΤΙΦΑ, αύριο Χρυσής Αυγής, που καταλύουν την ελευθερία σκέψης και λόγου και κατ’ ουσίαν
καταλύουν τη δημοκρατία. Για το λόγο αυτό, πρόσφατα κατήγγειλα όσα συμβαίνουν στο ΔΠΘ, είτε εκ μέρους κάποιων λίγων φοιτητών ή μη, είτε ορισμένων μελών της διοίκησης του ΔΠΘ που διαπλέκονται με τις δήθεν ΑΝΤΙΦΑ ομάδες και όλοι μαζί καταλύουν το πανεπιστημιακό άσυλο εκ των έσω.
Ο αληθινός κομμουνιστής αγαπά την ζωή και την ελευθερία όλων των ανθρώπων και μάχεται εναντίον όσων τα καταργούν, επωνύμων ή ανωνύμων, ομάδων ή ιδεολογιών, που καταλύουν την Δημοκρατία.
Ο αληθινός πατριώτης τιμά και σέβεται όλες τις πατρίδες όπως την δική του. Τιμά και σέβεται όλους τους ανθρώπους όπως τους ομοεθνείς του. Αν αγαπάς αληθινά την μάνα σου, για τον ίδιο λόγο τιμάς κάθε μάνα, κάθε πατρίδα, κάθε άνθρωπο, ανεξαρτήτως χρώματος καταγωγής ή θρησκείας.
Ο κάθε άνθρωπος, καλός ή κακός, είναι πρόσωπο μοναδικό και ανεπανάληπτο και δεν χωρά σε ουδεμία πατρίδα και σε ουδεμία ιδεολογία ή θρησκεία.
Αυτά τα αγνοούν και οι οπαδοί των ΑΝΤΙΦΑ και οι οπαδοί της Χρυσής Αυγής. Τα αγνοούν όλοι όσοι φυλακίζονται σε ιδέες και ιδεολογίες που αγνοούν το συγκεκριμένο. Για αυτό δεν θέλω να έχω ουδεμία σχέση με τέτοιες ομάδες ανθρώπων και τέτοιες ιδεολογίες.
Ο φασισμός είναι συνώνυμο της βίας, λεκτικής, σωματικής, ψυχολογικής. Η βία μπορεί να παίρνει διάφορες μορφές, πολιτική βία, στρατιωτική βία, ιδεολογική βία, κλπ. Εν γένει όταν ο άνθρωπος αναγκάζεται με τον φόβο, την προπαγάνδα ή την ηδονή και όχι τον λόγο και τον διάλογο, να υποταχθεί σε κάποια ομάδα, θρησκεία ή ιδεολογία. Επίσης, ο φασισμός είναι συνώνυμο του ψεύδους και του μίσους προς τη ζωή και τη Δημοκρατία, είτε ταξικού μίσους είτε φυλετικού και ρατσιστικού μίσους. Δεν είμαι οπαδός της Χρυσής Αυγής ή των ΑΝΤΙΦΑ, και κάθε οργανωμένης μορφής βίας, διότι όλα αυτά γκρεμίζουν αντί να χτίζουν. Οι ιδεολογίες μίσους, διεθνιστικές ή πατριωτικές και ρατσιστικές, που χωρίζουν αντί να ενώνουν τους ανθρώπους και τους λαούς, είναι το βασικό εργαλείο όσων θέλουν να εξουσιάζουν τους ανθρώπους και τους λαούς, να καταργούν τους πολιτισμούς των και να κλέβουν τον ιδρώτα των εργαζομένων ή τον φυσικό πλούτο των πατρίδων των. Εν τέλει, και ο υποκριτικός και ψευδώνυμος αντιφασισμός των ΑΝΤΙΦΑ και ο άρρωστος και αντιανθρώπινος φυλετικός και ρατσιστικός πατριωτισμός της Χρυσής Αυγής, εξυπηρετούν μόνο τους απάνθρωπους και μισάνθρωπους εμπόρους των εθνών.
Ως Έλληνας πιστεύω και ακολουθώ σε αυτό που είπε ο Σωκράτης: «καλύτερα να αδικείσαι παρά να αδικείς».
Προτιμώ να είμαι “οπαδός” και υποστηρικτής της ελευθερίας κάθε ανθρώπινου όντος, ακόμη και αν αυτό με μισεί. Με μία λέξη, είμαι μόνο χριστιανός και τίποτε άλλο, μολονότι οι χριστιανοί είναι συχνά κατώτεροι του ονόματος των και συχνά λειτουργούν αντιχριστιανικά ιδίως στη Δύση. Διότι ο Χριστός ορίζει τους δικούς του φίλους αν αγαπούν ακόμη και τους εχθρούς των.
Εδώ και σχεδόν πενήντα χρόνια, από μαθητής ακόμη, νοιώθω ένα πράγμα να με έχει συνεπάρει και το επιδιώκω σε όλη μου την ζωή. Να νοιώσω όσο πιο βαθιά την ομορφιά, την καλοσύνη και το μυστήριο σε ότι βλέπω γύρω μου, έμψυχο ή άψυχο, και πάνω από όλα στα ανθρώπινα πρόσωπα. Αυτό προσπαθώ όλα αυτά τα χρόνια να ζήσω και να διδάξω, είτε με την επιστήμη είτε με την φιλοσοφία είτε με την τέχνη.
Πρόσφατα, κάποιοι συνάδελφοι, μέλη της Διοίκησης του ΔΠΘ αλλά και κάποιοι δήθεν φοιτητές του ΔΠΘ, που όλοι μαζί εκπροσωπούν τον πρακτικό και ρεαλιστικό φασισμό της βίας, της συκοφάντησης και της λογοκρισίας, αρέσκονται να ασκούν εξουσία, βία και τρομοκράτηση είτε σε συναδέλφους των είτε σε συμφοιτητές των. Οι εν λόγω φοιτητές που δηλώνουν δήθεν ως ΑΝΤΙΦΑ, ασκούν βάρβαρους ξυλοδαρμούς, ότι ακριβώς είναι η ουσία του φασισμού, σε ανυπεράσπιστους και μεμονωμένους συμφοιτητές των και τους στέλνουν αιμόφυρτους στα νοσοκομεία.
Και αυτό επειδή δεν εγκρίνουν κάποιες απόψεις των θυμάτων των.
Όλοι αυτοί μαζί, μέλη ΔΕΠ και φοιτητές, ως μία συγκαλυμμένη “μαφιόζικη” παρέα, με έχουν στοχοποιήσει και με διώκουν ως “φασίστα”, ως οπαδό της Χρυσής Αυγής και άλλα παρόμοια. Οι πρώτοι, ως Διοίκηση του ΔΠΘ, διότι άσκησα πολύ σκληρή κριτική και τους εμπόδισα στην αντιακαδημαϊκή των συμπεριφορά και οι δεύτεροι, δήθεν φοιτητές, ως τα «ΜΑΤ» και τα «μακριά χέρια» για τις «βρώμικες» δουλειές των πρώτων, επειδή δεν υπέκυψα στις προσταγές των πως να διδάξω, πως να εξετάσω και πως να μιλήσω στα μαθήματα φυσικής και φιλοσοφίας που επί δεκαετίες ολόκληρες διδάσκω σε όλο το ΔΠΘ και αλλού.
Γιώργος Παύλος
Καθηγητής Φυσικής και Φιλοσοφίας, ΔΠΘ
ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ(Τρόποι λειτουργίας και πλεονεκτηήματα)
????
Ο τρόπος λειτουργίας έχει διάφορες παραλλαγές που όλες στηρίζονται στα δημοψηφίσματα (βλέπε Ελβετία )
Εδώ Θα προτείνουμε τον πιο καθαρό αυτόν που έρχεται από την αρχαία Ελλάδα και στηρίζεται στο θεσμό των πόλεων-κρατών
????
Δηλαδή να ξαναγυρίσουμε στο θεσμό των κοινοτήτων πριν τη συνένωση Καποδίστρια – Καλλικράτη Αλλά και οι πόλεις μπορούν να κατατμηθούν σε μικρές κοινότητες Το πολύ μέχρι 1.000 ενηλίκους κατοίκους η καθεμία και να δοθεί όλη η εξουσία τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις σ’αυτές
?????
Αυτές Λοιπόν οι κοινότητες θα είναι το ζωντανό κύτταρο της Δημοκρατίας εδώ δίνεται η δυνατότητα να παίρνονται όλες οι αποφάσεις που θα ισχύουν ως νόμος του Κράτους. Και όταν λέμε όλες οι αποφάσεις εννοούμε όλες. Ακόμη και την οικονομική συνεισφορά του κάθε πολίτη στο κοινό ταμείο της κοινότητας .
Το κράτος που αντιπροσωπεύεται από τον κυβερνήτη δεν θα έχει κανένα δικαίωμα να επιβάλει καμία φορολογία στους πολίτες ή οποιαδήποτε εισφορά….
Μόνο η κάθε κοινότητα από το κοινό ταμείο της συνεισφέρει στο ταμείο του Κράτους( πιθανόν θα πρέπει να υπάρξει Συνταγματική κατοχύρωση ώστε αυτή η εισφορά προς το κράτος να μην υπερβαίνει το 10 % )
Έτσι στον κυβερνήτη (που θα έχει λάβει το χρίσμα από το 51% των Ελλήνων ) τα μόνα θέματα που μένει να χειριστεί είναι
Α) Διεθνείς Σχέσεις
Β) αρμονική συνύπαρξη κοινοτήτων
Γ) Στρατός
μόνο έτσι έχει πιθανότητες η χώρα να πάει μπροστά να ευημερήσει με Ελευθερία και Δημοκρατία
???
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
???
1) ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ
Όλες οι αποφάσεις της κοινότητας παίρνονται με απόλυτη πλειοψηφία 51% και ο Πρόεδρος της κοινότητας απλά συντονίζει την συζήτηση
Επίσης οι αποφάσεις του κυβερνήτη τίθονται σε δημοψήφισμα
???
2) ΜΕΓΑΛΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΛΑΦΡΥΝΣΗ
Δεν μπαίνει κανένας φόρος, εισφορά, τέλος από την κυβέρνηση όλες οι εισφορές αποφασίζονται από την κοινότητα με απόλυτη πλειοψηφία Σύμφωνα με τις ανάγκες της κάθε κοινότητας
( έτσι αποφεύγεται η κατασπατάληση δημόσιου χρήματος αλλά και η υπερφορολόγηση)
Εννοείται βέβαια πως όλα τα έσοδα καταλήγουν στην κοινότητα αλλά και όλες οι υποχρεώσεις καλύπτονται από αυτήν (όπως η πρόσληψη υπαλλήλων και γενικά ότι χρειάζεται για να λειτουργήσει κοινότητα εύρυθμα…)
???
3)ΜΕΓΆΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΊΑ ΔΗΜΌΣΙΟΥ
ΧΡΉΜΑΤΟΣ
(εφόσον όλα πληρώνονται από το ταμείο της κοινότητας καθώς και ο μισθός των υπαλλήλων Εννοείται πως δεν κάνουμε σπατάλες ούτε προσλαμβάνουμε υπαλλήλους χωρίς λόγο και έτσι αυτόματα παύει να υπάρχει αυτή η πληγή των δημοσίων υπαλλήλων για το κράτος)
???
4) ΑΞΙΟΚΡΑΤΊΑ …!
( Εννοείται πως η κάθε κοινότητα θα προσλαμβάνει τους ικανούς και αυτούς
που πραγματικά δουλεύουν)
???
5) Σταματάει αυτή η σχέση του δούναι και λαβείν μεταξύ του κυβερνήτη και των υπηκόων του εφόσον του αφαιρείται το δικαίωμα να διορίζει υπαλλήλους…. και έτσι να παίρνει ψήφους
???
6) Ο κυβερνήτης κρίνεται με πραγματικά κριτήρια και έτσι μόνο ικανοί μπαίνουν σε αυτό το αξίωμα
???
7) ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ
( εφόσον στην κάθε κοινότητα είναι μικρά τα μεγέθη και ελέγχονται εύκολα τα έσοδα και τα έξοδα)
???
8) ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΌ ΣΎΣΤΗΜΑ…
Η κυβέρνηση φορολογεί με ένα ποσοστό που δεν υπερβαίνει το 10% τα δημόσια έσοδα της κάθε κοινότητας για τις ανάγκες του στρατού και λοιπά ( ΕΔΩ άλλη
μεγάλη εξοικονόμηση δημοσίου χρήματος εφόσον καταργούνται εφορίες φοροεισπράκτορες και όλα τα συναφή)…
???
9) ΤΈΛΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ
Από τη στιγμή που η κρατική εξουσία παύει να ασχολείται με τον κάθε πολίτη Γιατί όλα αυτά πηγαίνουν στην κοινότητα Άρα τελειώνει μια για πάντα και η γραφειοκρατία…!
???
10) ΜΕΓΑΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΆΠΤΥΞΗ
Από τη στιγμή που όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι που περισσεύουν (από τις υπηρεσίες που καταργούνται κ.λ.π)
Αναγκαστικά θα βγουν στην παραγωγή στον πρωτογενή τομέα για να ζήσουν (Αφού βοηθηθούν είτε από τις κοινότητες είτε από το κράτος για τη μετάβαση αυτή) Άρα θα συνεισφέρουν και αυτοί πολύ στην ανάπτυξη της
οικονομίας της χώρας
? ? ???